Despre mine

Fotografia mea
Bucuresti, Romania
"I do my thing and you do your thing. I am not in this world to live up to your expectations, and you are not in this world to live up to mine. You are you, and I am I, and if by chance we find each other, it's beautiful. If not, it can't be helped." (Fritz Perls, 1969)

vineri, 26 iunie 2009

Mozart Rocks

Aseara am fost la concert ... dupa mult timp ... si a meritat asteptarea :-)

Mozart Rocks, un concept muzical cel putin interesant de combinare a muzicii simfonice (in cazul de aseara orchestra Salii Radio dirijata de dirijorul Operei Romane) cu instrumente specifice muzicii rock (chitara electrica, in special, dar si bas, orga, tobe).

E fascinant sa auzi un vals melodios, cu sunete rotunde, combinat cu sunetele rupte de chitara electrica, un cal salbatic pe care chitaristul il struneste printre canoanele muzicii simfonice.
E superb sa fii emotionat pana la lacrimi de o orchestra minunata, un dirijor pasional si o chitara electrica in centru care se zbate si sufera fiind tinuta din scurt, pana cand la un moment dat este eliberata si urla din toate corzile iar sala se ridica in aplauze.

Nu am mai simtit de ceva vreme atat de mult si atat de intens ca aseara!

Iata cateva exemple - calitatea imaginii e slaba (filmat cu telefon), insa sunetul e bun. Enjoy!






Un comentariu:

Raluca Petre-Sandor spunea...

ma mir ca nu ne-am intalnit :)
intr-adevar intens si surprinzator!