Despre mine

Fotografia mea
Bucuresti, Romania
"I do my thing and you do your thing. I am not in this world to live up to your expectations, and you are not in this world to live up to mine. You are you, and I am I, and if by chance we find each other, it's beautiful. If not, it can't be helped." (Fritz Perls, 1969)

marți, 12 mai 2009

volunteering bullshit part 2

se pare ca va deveni un serial, nu va ramane un fil artistic .... sau cel putin pana cand subsemnata va invata ... vesnica capcana (da, o cacofonie care rimeaza cu titlul) "fa ce zice popa....".

acu nu va inchipuiti ca am zis fac eu .... nuuuu .... nici macar ... cand zici fac eu macar iti iei ceva "lauri"... nuuuu ... eu am facut direct.

YES! My name is lucia and I am ...lets not call names.... :-)

well ... it's time for me to cut the cord.

am inceput putin de azi, putin de maine si clar de tot de joi ... nu joi tzapule joi, ci joi 14 mai. iar daca ma mai vedeti scriind despre subiect pe acelasi ton dupa 14 mai feel free to call me names ...

yours sincerely
lucia ... today i don't deserve a large L ...

Niciun comentariu: