Despre mine

Fotografia mea
Bucuresti, Romania
"I do my thing and you do your thing. I am not in this world to live up to your expectations, and you are not in this world to live up to mine. You are you, and I am I, and if by chance we find each other, it's beautiful. If not, it can't be helped." (Fritz Perls, 1969)

luni, 25 februarie 2008

Ipocriti si ipocrizie pur romaneasca

Ei bine, a trecut si importatul sf valentin (imi pare rau, dar nu merita majuscule) si Dragobetele autohton ... ce conteaza ca nu stim nimic nici despre unul, nici despre celalalt? ce conteaza ca in al nostru calendar religios nici nu scrie sf valentin? Nimic nu conteaza!

Sincer, acum nu vreau sa scriu despre cei care profita de acest importat prilej de a mai bea un vin, de a mai face / primi un cadou, de orice fel. Nu!

Categoria despre care doresc sa scriu este aceea a IPOCRITILOR, aceia care afirma SUS si TARE ca DETESTA sf valentin. si il tot detesta (pe sf valentin) si verbal, si prin mess, si prin bloguri ... pe toate caile posibile.

Ai zice ca sunt marii patrioti ai tarii, viitorul luminos la Romaniei, oamenii care iubesc Romania, romanii, romanismul si limba romana. ii condamna in fel si chip pe cei care indraznesc sa sarbatoreasca sf valentin. nu ma intelegeti gresit: nici eu nu sunt de acord cu importarea de sarbatori, insa mi se pare CEA MAI MARE IPOCRIZIE sa condamni importatul, americanii si ce tine de ei, si toate astea VORBIND / SCRIIND in engleza ... si engleza pe care o vorbim noi este, sa recunoastem, preluata din filmele americane ....

Asadar, haideti sa ne uitam in oglinda si in ograda proprie un pic mai mult, si sa nu mai fim atat de categorici doar de dragul de a fi ...

Niciun comentariu: