Despre mine

Fotografia mea
Bucuresti, Romania
"I do my thing and you do your thing. I am not in this world to live up to your expectations, and you are not in this world to live up to mine. You are you, and I am I, and if by chance we find each other, it's beautiful. If not, it can't be helped." (Fritz Perls, 1969)

marți, 22 decembrie 2009

Tu stai 24h/24, 7zile/7 acasa?

De ceva vreme incoa' ne chinuim (eu si sotu' drag :X) sa luam o casuta ... logic, mutarea dintr-un apartament de 2 camere intr-o casa de 4, necesita si achizitionare de mobilier ... si aici incepe distractia, cu producatorii, cu livrarea, cu firmele de curierat etc ...

Exemplul 1
Firma din Bistrita producatoare de canapele - comand coltar si fotolii, in culoarea dorita, cu spatiu de depozitare, extensibil etc. Dau avans si dureaza 2 saptamani pana e gata. Bun.
Dupa 2 saptamani, primesc un telefon de la distribuitorul din Bucuresti, aflat in Piata Obor, care imi spune ca a venit coltarul si hai sa livreze ACUM, ca il ninge (afara era una din zilele in care Bucurestiul a fost blocat de zapada). Eu, calma inca, spun ca nu se poate azi, ca avem servicii... si nu putem zbura pana la Buftea. Nu, ca e urgent ca il ninge. Bun. Facem tot posibilul si ramane sa ne vedem la Chibrit la 16.30, sa ajutam oamenii sa ajunga la adresa de livrare. La 16.45 sunam sa vedem de ce nu mai ajunge masina. Era blocata in cartierul 23 august si mai intarzia cel putin 30 min. Dar stati acolo,la adresa ca se livreaza la un moment dat. Nu locuim acolo inca, deci amanam pe ziua urmatoare cand trebuia sa ne vedem la 13.30 in aceiasi locatie. La 13.30 sun. Erau blocati in Progresu' si mai intarzie. Ma apuca nervii si mi se reproseaza ca ei nu se intalnesc asa "pe traseu".
Dau adresa excata si stabilim o alta ora: 16.30 la locatie, in Buftea. Dupa multe telefoane si 2 ore de asteptat in frig vine mobila. Ura!!!! Nimic nu mai conta daca era totul ok.
Cum s-a livrat? Pai un schelet de lemn, tapitat numai pe fata ca "deh ... e coltar ... trebuie sa stea pe perete", cu lemnul plin de noroi si mucegai.
Refuzam sa platim si sa acceptam asa ceva si tot noi suntem de vina ca i-am incurcat pe ei... Nu mai are sens sa comentez ...

Exemplul 2
Totusi, avem nevoie de un coltar. Mergem la Kika, gasim o super canapea, comandam, platim in avans si canapea si 250 ron livrare (realizata de alta firma, insa din interiorul magazinului kika). Ora livrare 17.30. Locatie: Buftea. Ni se atrage atentia ca s-ar putea sa mai intarzie 15-30 min din cauza traficului. Nu-i problema, e de bun simt. La 17.40 sunam noi sa vedem ce e cu livrarea. Surpriza! Stati acolo ca ajungem in seara asta ... blocati la Cimitirul Bellu ... adica urma o intarziere de 2 ore cel putin. In continuare, explicam ca nu locuim acolo si nu putem astepta in frig. Amanam pe urmatoarea zi dimineata, mai facem un drum la Buftea si in sfarsit avem coltar.

Exemplul 3
Imi doresc de mult timp un semineu. Si pentru ca am dat 7 mil pe un caine, consider ca merit si eu sa dau 15 mil pe un semineu, deci de o luna ma chinui sa gasesc unul sa il vad, si sa il comand.
Am reusit!!! Ura!!! Dar se livreaza prin Urgent curier ... Aflu ca a fost expediat sambata pe 19, si ca trebuie sa ajunga luni, ieri adica. De ieri sun in continuu la Urgent sa aflu ce e cu el.
Azi la 14.30 reusesc sa vorbesc cu o persoana pe nume Manuela (Manuela, de la Urgent Curier Bucuresti) (dupa ce de 3 ori mi se raspunde si mi se inchide in nas). Acu incepe circul, aflu ca la 12.30 a fost ridicat de curier, curier ca acum cu mine la telefon afla ca are coletul in masina - colet de 60kg sa ne intelegem ... Bun. Mi se spune ca se livreaza azi, cam in 2h. Spun ca nu sunt acasa, intrucat nu am fost anuntata si nu am cum sa ajung, ca mi se pare normal sa ma sune si sa stabilim ora de livrare. Dsoara nervoasa spune ca eu imi bat joc de ea si ma intreaba daca vreau sa se livreze. Raspund ca da, dar nu azi pt ca nu ajung acasa pana dupa ora 20. Incerc sa stabilesc ceva pentru maine. Dsoara imi reproseaza ca fac misto de ea si ca daca nu vreau azi, o sa il livreze la un moment dat si imi inchide telefonul.
Socata si cu fum pe urechi sun iar. De pe alt nr de tel intrucat nu mai raspundeau. Brusc raspunde cineva. Spun ca am o problema si explic. Ma transfera la dept probleme. Acolo explic iar si reusesc sa conving noua dsoara de la telefon ca nu am o vina eu si ca maine dimineata sunt si astept sa fie livrat. Acum, Doamne ajuta sa livreze cum au promis ca altfel ii voi ingropa in reclamatii!!!
Revin maine.

De unde aceasta idee ca daca ai comandat ceva, ceri livrare acolo unde locuiesti? Iar daca ai locui acolo, ca stai la usa 24 din 24 asteptand? Si cat tupeu sa ai in ziua de azi sa raspunzi atat de obraznic unui client?

Eu voi continua aici seria de reclamatii!!!

Niciun comentariu: