Despre mine

Fotografia mea
Bucuresti, Romania
"I do my thing and you do your thing. I am not in this world to live up to your expectations, and you are not in this world to live up to mine. You are you, and I am I, and if by chance we find each other, it's beautiful. If not, it can't be helped." (Fritz Perls, 1969)

vineri, 13 februarie 2009

Pictura ... creativitate ... si o parte din sufletul meu

M-am apucat de pictura ... adica, intr-un mod mai structurat decat tendintele de pana acum ....

Astfel, joia de la 18.30 am curs de pictura si creativitate. Azi, m-am hotarat sa impartasesc cu voi cate ceva.

Punctul si linia
altfel de linii
... da, stiu, nu e terminata .... c'est la vie :-)

Pata picturala si pata decorativa
Icoana pe sticla - tempera cu emulsie de ou


Flori si fluturi - pictura pe lemn acrilic


Si o mica joaca ...


Cam atat pana cum. Promit sa postez in continuare ... mai am 6 saptamani de curs ... yey!

20 feb
continuam

saptamana aceasta am pictat un ghiveci cu acrilice si vernisat acasica :-)




2 comentarii:

alimentar spunea...

superbe!
sunt si de vanzare?

Multumesc

LuciaCrin spunea...

da. va intereseaza o lucrare anume ?